abelFamilia lui Abel Apostol este îngrijorată de intenţia manifestată de către Adina Buleu, de a-l angaja ca director general la baza sportivă Riviera pe omul propus tocmai din puşcărie de Adrian Buleu. Teama familiei celui dispărut în seara de 1 mai este cu atât mai mare cu cât persoana care ar fi fost desemnată chiar de cel cercetat pentru crimă este un interlop arădean. „Este vorba despre Fizite Codruţ, recunoscut pentru «certurile» sale cu legea. Acesta a venit la bază, unde s-a prezentat barmanului că vine din partea lui Adrian Buleu pentru a fi angajat ca bucătar. Aflându-mă în apropiere, am auzit întreaga discuţie. Am intervenit, spunându-i lui Fizite Codruţ că nu mai facem angajări şi că nu are rost să îşi irosească timpul. După câteva zile însă am aflat cu stupoare că Adina Buleu vine cu propunerea de a angaja aceeaşi persoană, de data aceasta pe funcţia de director general al bazei. Când i-am spus că suntem de acord cu acest lucru, însă cu condiţia ca Fizite Codruţ să ne prezinte cazierul judiciar, Adina Buleu a început să facă un scandal monstru şi să o ameninţe pe contabilă cu demiterea“, ne-a declarat Albert Apostol, fiul lui Abel.
În ciuda faptului că nu poate să facă angajări fără acceptul lui Albert Apostol, Adina Buleu l-a ameninţat că după ce se va sfătui cu avocatul, îl va angaja oricum pe Fizite Codruţ. „Din informaţiile noastre, această persoană (Fizite Codruţ) a fost închisă în aceeaşi celulă cu Adrian Buleu“, susţine Albert Apostol.
Fizite Codruţ, cunoscut în mediul interlop sub numele de „Duţi“, a fost reţinut chiar în luna februarie a acestui an de către DIICOT. Se pare că Fizite făcea parte dintr-o grupare specializată în înşelăciuni cu maşini de lux, membrii reţelei fiind prinşi în urma unei operaţiuni a DIICOT Arad împreună cu poliţiştii de la Investigaţii Criminale. Românii au racolat mai mulţi italieni care aveau misiunea de a închiria maşini de lux din state ale Uniunii Europene pe care apoi le aduceau la Arad. Aici, maşinile de ultimă generaţie erau predate liderilor grupării care fie le vindeau, ajungând în Ucraina sau Republica Moldova, fie le dezmembrau la un shrot. Ulterior, bolizii erau declaraţi furaţi de cei care i-au închiriat. Italienii primeau între cinci sute şi o mie de euro pentru aducerea maşinilor, ulterior aceştia fiind trimişi înapoi cu avionul. În total, 18 maşini de lux au ajuns în România, numai pentru opt dintre ele prejudiciul fiind de 250.000 euro. Ultima lovitură au dat-o în noaptea de 14-15 februarie când din Polonia a fost adus un Opel Insgnia Combi.

Recomandările redacției