Agenţia Naţională de Administrare Fiscală organizează pe întreg teritoriul ţării, în luna decembrie, 106 întâlniri cu contribuabilii. Unele dintre aceste întâlniri sunt organizate în colaborare cu organisme profesionale şi alte instituţii publice.

Principalele teme abordate în cadrul întâlnirilor sunt: „Serviciile electronice oferite de ANAF şi avantajele utilizării acestora – SPV”, „Obligaţiile fiscale generale de declarare şi de plată in luna decembrie 2018”, „Eșalonarea la plată a obligațiilor fiscale”,  „Case de marcat – facilităţi, obligaţii, termene”.

Lista întâlnirilor, structurată pentru fiecare Direcție Generală Regională a Finanțelor Publice, este publicată pe portalul www.anaf.ro și este disponibilă la următorul link: https://static.anaf.ro/static/10/Anaf/Informatii_R/intalniri.htm.

Înscrierea participanților se realizează prin intermediul Formularului de Contact, accesibil tot pe portalul www.anaf.ro , la https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/asistenta_contribuabili/persoane_fizice/asistenta_prin_email), în limita locurilor disponibile.

Recomandările redacției