În România, şoferii au de aşteptat, în multe locuri în care şoselele se intersectează cu liniile de cale ferată, nesimţit de mult. Este şi cazul celor care traversează şoseaua în Grădişte, la trecerea la nivel cu calea ferată din municipiul Arad, unde barierele coboară de câteva ori într-un ceas şi se ridică precum nivelul de trai, cu încetinitorul. Dovada a fost filmată de către un pieton supărat, care locuieşte în zonă.

După câteva minute, după ce se lasă bariera, apare şi locomotiva, care este oprită exact pe drum. Aici, mecanicul aşteaptă, tacticos, sosirea unui coleg, care îi înmânează o hârtie. Piesa, care se repetă zilnic de nenumărate ori, este urmărită cu dezgust de şoferii opriţi la un capăt şi la celălalt al barierei.

Aşadar, 5 minute înainte să ajungă locomotiva solitară, alte două minute în care aceasta stă, oprită pe drum şi alte 2-3 în care operatorul depune un efort considerabil să apese pe un buton, pentru ridicarea barierelor, după trecerea mastodontului SNCFR. Aşadar, cam 10 minute de aşteptare şi şoferii pot răsufla uşuraţi că bătaia de joc a celor de la SNCFR nu le-a răpit decât 600 de clipe de viaţă.

Contactaţi, pentru a oferi o expicatie pentru această anomalie tipic românească, reprezentanţii SNCFR spun că au nevoie să vadă concret acest filmuleţ, pentru a se pronunţa, iar aceasta vizualizare nu se poate face decât luni, pentru că astăzi, la ora 15, nu mai lucrează nimeni.

(C.C.)

  • unu spune:

    Avertizare

    CFR Călători anunță că, pe 21 decembrie, ora 23, pleacă ultima garnitură din Gara de Nord pentru cei ce vor să petreacă Paștele la mănăstirile din nordul Moldovei.

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției