Începând cu din acest an, contribuabilii/plătitorii persoane juridice, asocieri și alte entități fără personalitate juridică, precum și persoane fizice care desfășoară o profesie liberală sau exercită o activitate economică în mod independent sunt obligați să transmită organului fiscal central cereri, înscrisuri sau orice alte documente prin mijloace electronice de transmitere la distanță. „ În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării prin intermediul  mijloacelor  electronice  de  transmitere  la  distanță  a  cererilor,  înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate în considerare“, spun cei de la Finanțe.  Informații suplimentare privind înregistrarea în Spațiul Privat Virtual  se găsesc pe site-ul  www.anaf.ro,  la următorul link:  https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Recomandările redacției