Centrul de Relaţii Clienţi al E.ON de pe Bulevardul Revoluţiei va mai funcţiona doar astăzi. Mâine va fi închis, iar începând de miercuri, noul centru va funcţiona în Micălaca, la numărul 154. „Marți, 20 decembrie, sediul Centrului de Relaţii Clienţi de pe Bulevardul Revoluției va fi închis pentru transferul logistic, iar de miercuri, 21 decembrie, activitatea de relaţii cu clienţii din Arad se va desfăşura exclusiv în spaţiul din cartierul Micălaca. Suprafaţa noului sediu este aproape dublă faţă de cea în care s-a desfăşurat această activitate până acum. Noul Centru de Relaţii Clienti, situat pe Calea Radnei nr.154, va fi deschis luni, marti, miercuri şi vineri intre orele 08.00 si 16.00, respectiv joi in intervalul orar 10.00 – 18.00”, susţin reprezentanţii companiei. Aceştia promit că în sala de aşteptare a noului sediu, vor fi puse la dispoziţia clienţilor o serie de informaţii de interes prin intermediul unui monitor special. De asemenea, va fi disponibil un sistem de informare de tip self-service, denumit E.ON MyOffice, care funcţionează asemenea unui „birou digital” cu ajutorul căruia clienţii pot obţine rapid informaţii despre condiţiile de contractare, facturare sau îşi pot tipări ultimele facturi emise, fără a mai fi necesar să aştepte pentru a fi preluaţi de către un agent specializat. „În cadrul centrului consumatorii pot să încheie sau să modifice contracte de furnizare a gazelor naturale, să primească informaţii privind conţinutul facturilor, accesul la sistemul de distribuţie a gazelor naturale, consultanţă privind tarifele sau modalităţile de plată şi alte informaţii utile. Ca alternativă la Centrul de Relaţii Clienţi consumatorii noştri pot să acceseze cu încredere unul dintre următoarele canale de comunicare: telefonic, apelând Centrul Servicii Clienţi de luni până vineri între orele 08.00 şi 20.00, la numerele: 0800 800 366 şi 0800 800 900, apelabil la tarif normal, din toate reţelele de telefonie; prin  e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro; prin fax, la numărul: 0265 200 367; prin poştă, la O.P.1, C.P. 10 Târgu Mureş; prin intermediul contului E.ON Myline. Portalul www.myline-eon.ro permite accesul la factura electronică, transmiterea indexului autocitit al contorului de gaze naturale (în cazul în care clientul a optat pentru acest serviciu), modificarea rapidă a programului de consum pentru gazele naturale, vizua­lizarea termenelor în care este necesară efectuarea reviziilor sau verificărilor tehnice periodice ale instalaţiilor de utilizare gaze naturale, precum şi informaţii referitoare la istoricul de consum individual”, mai susţin reprezentanţii E.ON.
(L.Ş.)

Recomandările redacției