OLYMPUS DIGITAL CAMERADar oare cine cumpără barierele? Spre Curtici  ori Șofronea trebuie, obliga­toriu, să traversezi două zone periculoase. Bariera CFR spre 6 Vânători, acolo sunt gropi și linii ferate deasupra caro­sabilului, un loc care do­ve­­dește că socie­tatea CFR nu mai are bani de reparație. Al doilea loc periculos este traversarea centurii, acolo te pândește moartea, este greu să nimerești un gol printre tirurile din cele două sensuri. Când se finalizează viaductul, gata, circulația se rezolvă. La barieră slabe speranțe, nu văd repararea trecerii peste linii. Este rușinea orașului și paguba șoferilor ce-și uzează piesele mașinilor.
CFR-ul este bolnav, incurabil, priviți construcțiile ce odinioară asigurau si­guranța circulației, cabine la barieră, gări, magazii, nu-s bani nici cât costă demolarea. CFR-ul, odinioară fala țării, a ajuns o ruină. Nu pricep nimic, văd la televizor sondajele cu conductorii de tren, cei ce controlează călătorii, găsiți în fragrant. Nu-mi vine să cred, dar dacă sunt scene regizate? Se mai spunea, tot la televizor, că s-au făcut achizi­ționări de mărfuri, la prețuri colosale. Și asta, să fie oare adevărate? Ceva halucinant, și totuși, CFR-ul, iată, nu-și poate plăti costurile întreținerii. Asta-i realitate. Priviți fotografia de mai sus.
B.B.

Recomandările redacției