Dar oare cine cumpără barierele? Spre Curtici ori Șofronea trebuie, obligatoriu, să traversezi două zone periculoase. Bariera CFR spre 6 Vânători, acolo sunt gropi și linii ferate deasupra carosabilului, un loc care dovedește că societatea CFR nu mai are bani de reparație. Al doilea loc periculos este traversarea centurii, acolo te pândește moartea, este greu să nimerești un gol printre tirurile din cele două sensuri. Când se finalizează viaductul, gata, circulația se rezolvă. La barieră slabe speranțe, nu văd repararea trecerii peste linii. Este rușinea orașului și paguba șoferilor ce-și uzează piesele mașinilor.
CFR-ul este bolnav, incurabil, priviți construcțiile ce odinioară asigurau siguranța circulației, cabine la barieră, gări, magazii, nu-s bani nici cât costă demolarea. CFR-ul, odinioară fala țării, a ajuns o ruină. Nu pricep nimic, văd la televizor sondajele cu conductorii de tren, cei ce controlează călătorii, găsiți în fragrant. Nu-mi vine să cred, dar dacă sunt scene regizate? Se mai spunea, tot la televizor, că s-au făcut achiziționări de mărfuri, la prețuri colosale. Și asta, să fie oare adevărate? Ceva halucinant, și totuși, CFR-ul, iată, nu-și poate plăti costurile întreținerii. Asta-i realitate. Priviți fotografia de mai sus.
B.B.

Actualitate 198
Pieton lovit de mașină, în zona Liceului CFR
citește mai mult »