Circulaţia feroviară pe Magistrala CF 900 Craiova – Caracal, unde un tren a deraiat în 12 august după ce un mecanic beat a intrat pe o linie în reparaţii, va putea fi reluată în septembrie.
Potrivit unui comunicat transmis de CFR, în această perioadă echipele de intervenţie au lucrat pentru degajarea zonei. Deoarece în zonă nu se poate interveni cu macaraua feroviară, este nevoie de intervenţia cu o macara rutieră de mare tonaj (600 tone). Au fost parcurse toate etapele şi s-a finalizat contractarea unei firme care va realiza lucrările de înlăturare a materialului rulant aflat pe firul I al viaductului Cârcea, pentru eliminarea pericolelor existente constituite de aceste vehicule feroviare (locomotivă şi vagon) şi redeschiderea circulaţiei feroviare pe firul II între staţiile CF Malu Mare şi Banu Mărăcine.
În 12 august, un tren aparţinând operatorului de marfă Grup Feroviar Român a deraiat pe firul I al viaductului Cârcea, prin depăşirea de către mecanicul de locomotivă a semnalului de circulaţie aflat pe culoarea roşie. Trenul a intrat pe firul I de circulaţie, pe distanţa Malu Mare – Banu Maracine, pe care accesul era interzis pentru circulaţia trenurilor, din cauza unor lucrări.
După evaluarea primară de către personalul de specialitate CFR s-a hotârât ca circulaţia trenurilor să fie deviată pe ruta ocolitoare Caracal – Piatra Olt – Craiova, până la stabilirea variantelor definitive de reluare a circulaţiei pe Magistrala CF 900 pe distanţa Craiova – Caracal.

Recomandările redacției