CARAVANA COMPUTER TROUBLESHOOTERS - IMPREUNA PENTRU O SOCIETATEVânzarea articolelor de îmbrăcă­minte second-hand începe să ia proporţii şi pe Internet, chiar dacă în toate cartierele oraşului, magazinele de acest gen sunt nenumărate.
Fie că e vorba despre rochiţe, bluze, tricouri, sacouri, sau hăinuţe pentru copii, toate pot fi găsite, zilnic, de vânzare, pe site-urile de mica publicitate, pe reţelele de socializare, sau pe platformele de comerţ online.
De exemplu, pe site-urile de mică publicitate sunt publicate, zilnic, 50-100 de anunţuri conform cărora arădenii îşi scot la vânzare articolele de îmbrăcăminte din dulapuri, cu scopul de a le valorifica şi a-şi cumpăra alte noi.
„Vând adidaşi dsquared noi nouţi, primiţi din străinătate. Doar mări­mea 42. Preţ 150 lei”, este unul dintre anunţurile publicate joi pe un site de mica publicitate. „Vând trening copii, până la 9 luni, roşu, grosuţ, plu­şat pe interior, ca nou, folosit de fetiţa mea de câteva ori, fără semne de uzură, fără defecte!. Preţ 30 lei.”, se spune într-un alt anunţ, publicat tot joi.
O altă mămică a scos la vânzare un „set hăinuţe groase pentru copii, salopetă bebe întreagă groasă de iarnă cu glugă şi mănuşi, sac de dormit gros, costumaş compus din pantaloni şi bluziţă. Preţuri între 10 şi 15 lei bucata”.
De asemenea, pe site-urile de anunţuri de mica publicitate se mai găsesc articole de îmbrăcăminte de firmă, care, pentru că sunt second-hand, pot fi cumpărate la preţuri cu 30- 50 la sută mai mici decât în magazinele din centrele comerciale.
Astfel, un sacou damă Emanuel Ungaro, original, nou, mărimea 40, închi­derea într-un nasture costă 130 lei, iar o cămaşă Hugo Boss, culoare albastră, mărimea 40, mânecă scurtă, 100% bumbac, costă 60 lei. Totodată, o rochie pentru ocazii speciale de nuanţă lila, din satin, Couture Colection by Bill Pesce, din USA, se vinde pe internet cu 250 lei.
Vânzătorii sunt dispuşi să trimită articolele şi în alte judeţe, contra unei taxe pentru transport.
Rochii de mireasă, second-hand
În plin sezon al nunţilor, multe dintre tinerele care au îmbrăcat deja rochia de mireasă s-au gândit să-şi recupereze investiţia în acest articol, vânzând rochiile pe internet. Pentru viitoarele mirese care au un buget de nuntă redus, ofertele de pe internet sunt bine-venite.
„O să fac o nuntă mică, cu rudele şi câţiva prieteni apropiaţi, în jur de 50 de persoane. Nu are rost să cheltui foarte mulţi bani pe rochia pe care o să o port o singură dată. O să îmi cumpăr o rochie de pe internet”, a spus Diana, viitoare mireasă.
Preţurile rochiilor de mireasă scoase la vânzare pe internet sunt cuprinse între 300 şi 2.000 de lei, unele dintre acestea fiind scoase la vânzare, la pachet cu voalul, gentuţa şi alte accesorii.
„Vând una bucată rochie mi­reasă, model prinţesă, plus acesorii, cerc dublu, voal, mănuşi, coroniţă, poşetă. Rochia arată impecabil. Preț 2.000 lei negociabil”, se arată într-un anunţ publicat pe unul dintre site-urile de mică publicitate.
„Rochie mireasă superbă cu cris­tale Swarovski, de culoarea şampaniei, cu voal lung, de asemenea cu cristale, de la casa de modă din Timişoara. Inclus în preţ este şi cercul şi gentuţa cu cristale. Rochia este curăţată. Preţ 800 lei”, este un alt anunţ publicat pe un site de mica publictate.
Tot pe site-urile de mica publictate mai sunt scoase la vânzare o rochie de mireasă princess de la Mirandi, culoare ivory cu tot cu voal, în stare foarte bună la preţul de 500 lei, o rochie mireasă cu partea de sus brodată ma­nual, alb, din satin şi voal peste, purtată o singură dată, cu cercuri detaşabile, voal cadou la preţul de 300 lei şi o rochie de mireasă White Lady albă, purtată o singură dată, cu broderie fină cu mărgeluţe aplicate manual în partea de sus şi de jos a corsetului, la preţul de 700 lei şi o rochie ivory, din material foarte bun, cu corset reglabil la preţul de 350 de lei, cu voal şi mănuşi incluse în preţ.
De asemenea, pe lângă produsele de îmbrăcăminte, pe site-urile speciali­zate mai pot fi găsite animale de companie, autoturisme, locuinţe, telefoane mobile, piese auto, etc.
(Ş.M.)

Lasă un răspuns

Recomandările redacției