rebrand* Începând cu data de 7 noiembrie 2014, COMISIA JUDEŢEANĂ DE FOTBAL ARAD îşi repoziţionează modul de abordare a comunicării prin site-ul oficial şi prin pagina de FACEBOOK, devenind adepta promovării imaginii prin valorile locale, valori rezultate prin activitatea din ultimii ani ai BIROULUI C.J.A. Arad.
* Intenţia este ca asocierea ima­ginii publice a C.J.A. Arad cu arbitri care ne reprezintă cu succes pe terenurile de sport din ţară şi străinătate să fie întipărită cu mai mult succes în mintea consumatorului de fotbal judeţean.
* Aşa cum se poate vedea, atât site-ul oficial, www.cja-arad.ro, cât şi pagina oficială de FACEBOOK s-a transformat, promovând individual valorile locale, în locul unei imagini „întâmplătoare”, fără o ţintă precisă.
* Noua imagine este una mo­dernă, de actualitate, în trend cu ceea ce se promovează în acest moment pe site-urile de internet similare (CCA, UEFA, etc.).
* Ne dorim ca prin aceasta să reuşim să impulsionăm arbitri tineri în dorinţa lor de afirmare şi promovare, în acelaşi timp cu atragerea de noi talente, care, în timp, să poată proba încrederea noastră şi să ne reprezinte cu succes la nivel înalt.
*În acelaşi timp şi cu aceleaşi intenţii, C.J.A. Arad şi-a lansat şi noua SIGLĂ OFICIALĂ, una modernă şi care să poată fi asociată uşor şi rapid cu entitatea noastră.
* Noua siglă ne va reprezenta identitatea, sperăm cu succes, pentru perioada următoare.
* Sper ca aceste „lovituri de ima­gine” să „lovească” publicul ţintă acolo unde e nevoie şi să reprezinte un plus valoare care să scoată în evidenţă eforturile noastre de a fi mai buni, mai aproape de ceea ce beneficiarii serviciilor noastre îşi doresc.
Romulus Tănăsescu
Departament Marketing –
Comunicare C.J.A. Arad

Recomandările redacției