Începând din luna mai, primăria Hășmaș pune la dispoziția celor 1230 de locuitori o aplicație mobilă, prin care cetățenii se pot implica în soluționarea problemelor la nivel de comunitate și pot sesiza problemele pe care le întâmpină.

Aplicația CityHealth este oferită gratuit de către primărie, iar cu ajutorul acesteia, locuitorii pot transmite rapid sesizări. De asemenea prin intermediul aplicației respective localnicii au acces la informații de maxim interes, sunt la curent cu ultimele noutăți. La rândul lor, reprezentanții administrației publice, vor putea informa cetățenii în timp real cu privire la evenimente, acțiuni sau situații de interes public și trimite atenționări în caz de situații de urgență, pentru a lua măsuri imediate.

Aplicația mobilă poate fi descărcată gratuit și utilizată simplu, pe orice smartphone cu conexiune internet.

„ Trăim într-o lume mereu în schimbare, dar și într-o lume în care dialogul față în față,  dintre cetățeni și conducători devine din ce în ce mai rar.  În calitate de primar, caut să suplinesc aceasta lipsă a dialogului tradițional cu cetățenii, apelând la soluții noi și moderne. Comunicarea digitală este o cale de comunicare rapidă și eficientă între cetățeni și aleșii locali. Platforma CityHealth vine ca un ajutor prețios pentru împlinirea acestui deziderat. În curând cetățenii comunei vor putea sesiza probleme aparute în viața lor, în viața comunității lor, folosind platforma respectivă”, precizează primarul comunei Hășmaș, Cornel Popa

Platforma pune la dispoziția utilizatorilor un modul de consultare publică a cetățenilor (sondare) pe probleme de interes local, un modul de raportare a problemelor și comunicare cu cetățenii și un modul de informare publică a cetățenilor (informări și avertizări) pe probleme de interes local. Cetățenii vor putea primi informări și atenționări în forma unor notificări venite prin intermediul aplicației mobile.

Recomandările redacției