Prin dispoziție a primarului Gheorghe Falcă, Consiliul Local Municipal a fost convocat joi, 24 martie, la orele 10,00, în ședință ordinară. Ședința va avea loc în sala Regele Ferdinand a Palatului Administrativ și va fi publică.
Pe ordinea de zi a ședinței sunt înscrise 24 de puncte. Dintre acestea, ultimele trei sunt dedicate aprobării proceselor-verbale ale şedinţelor anterioare ale CLM, informării privind activitatea operatorilor economici de sub autoritatea CLM pentru luna martie 2016 şi principalele activităţi programate pentru aprilie, notificări diverse, corespondenţă, interpelări, întrebări, petiţii, declaraţii politice şi alte probleme supuse atenţiei CLM, unu este inițiativa consilierilor Simona-Geanina Pistru-Popa, Adriana Chirilov, Mariana Cismaşiu, Marin Lupaş şi Cosmin Şerb (cel referitor la mandatarea reprezentanţilor CLM în Adunarea Generală a Acţionarilor a SC TOP SA), toate celelalte 19 fiind inițiative ale primarului.
În mare, sunt mai multe proiecte privitoare la aprobarea unor drepturi de uz și de servitute pentru E. On Gaz și Enel, încheierea unui parteneriat al primăriei cu Asociaţia Caritas Eparhial Oradea pentru organizarea unei campanii de colectare selectivă de îmbrăcăminte, încălţăminte şi produse textile uzate din partea populaţiei, sub formă de donaţii, repartizarea unor locuinţe construite prin ANL, modificarea organigramei şi a statului de funcţii ale aparatului de specialitate al primarului municipiului, respingerea cererii de revocare a Hotărârii nr.374/2015 a CLM privind aprobarea modificării organigramei şi a statelor de funcţii şi de personal ale Poliţiei Locale, aprobarea planului de reparaţii şi investiţii pe domeniul public concesionat Companiei de Apă aferent anului 2016 și care se realizează din Fondul de întreţinere, înlocuire şi dezvoltare, modificarea şi completarea Hotărârii nr. 297/2015 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind regulamentul de organizare şi funcţionare a serviciilor publice de salubrizare și aprobarea studiului de fundamentare a deciziei de concesionare a serviciului public de salubrizare stradală şi deszăpezire şi a duratei concesiunii, aprobarea caietului de sarcini şi a modelului de contract de concesiune pentru delegarea gestiunii serviciului public de salubrizare stradală şi deszăpezire a municipiului, aprobarea drepturilor băneşti pentru personalul didactic și didactic auxiliar din învăţământul preuniversitar de stat din municipiu care solicită cheltuieli de deplasare aferente perioadei ianua­rie – iunie 2015.
Două puncte ale ordinii de zi anunțate sunt ceva mai deosebite: punctul 11 – proiect de hotărâre privind acordarea avizului consultativ pentru atribuirea titlului de Colegiu unităţii de învăţământ preuniversitar Liceul de Arte „Sabin Drăgoi”, și punctul 20 – proiect de hotărâre nr. 69/2016 cu privire la completarea Hotărârii Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 40/2016 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfăşurare a evaluării managementului la Filarmonica de Stat Arad.

Recomandările redacției