Contribuabilii pot beneficia de un nou serviciu electronic și anume, seminarii Web, care este pus la dispoziție de către Agenția Națională de Administrare Fiscală. Prin intermediul acestui serviciu, unitățile fiscale vor susține sesiuni online de informare a contribuabililor pe diferite teme de interes.  De asemenea, informații se pot obține și apelând Serviciul central de asistență telefonică a contribuabililor –    Call – center, la numărul de telefon 031.403.91.60;      prin     e-mail,     accesând      Formularul      de      contact      disponibil      pe      portalul   https://www.anaf.ro/asistpublic/ şi în serviciul Spațiul Privat Virtual. Pe canalul de Youtbe al ANAF, vor fi publicate materiale video/modele de completare adiverselor formulare, dar și  lista seminariilor ce se vor susține lunar și link-ul pentru înscrierea participanților se vor publica pe site-ul ANAF în secțiunea Asistență contribuabili – Servicii oferite contribuabililor.Următorul seminar va avea loc pe 18 iulie și va aborda temele:  Servicii electronice oferite contribuabililor,dar și Condiţii de acordare a eşalonării la plată conform Ordinului nr. 90/2016 şi a eşalonării simplificate conform Legii nr. 207/2015 privind Codul de Procedură Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.

Lasă un răspuns

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Recomandările redacției