În anul 2021, arădenii au apelat mai mult decât oricând la echipele de control și patrulele poliției locale, sesizând telefonic ori în scris aspecte ce țin de ordinea și liniștea publică, circulație rutieră și parcări, protecția mediului, desfășurarea activităților comerciale și evidența persoanelor (aceasta fiind și ierarhia numerică, pe domenii de responsabilitate, a aspectelor transmise de cetățeni).

„În afara miilor de solicitări de date și sesizări neconfirmate, 8.590 de situații reale diferite au fost semnalate în 2021, dintre care 5.704 telefonic, iar restul de 2.886 în scris (pe hârtie, e-mail, My Arad etc.). Față de 2020, se înregistrează o creștere de 42% a numărului de sesizări, în cadrul unui trend continuu, concretizat deja de câțiva ani”, au transmis cei de la Direcția Generală Poliția Locală Arad.

Potrivit reprezentanților instituției, sesizările privind problemele de ordine publică și circulație constituie peste 75% din total (94% din cele telefonice și 62% din cele scrise).

Recomandările redacției