Cum să ne bucurăm de o longevitate sănătoasă

0
189

S tilul de viaţă ne poate influenţa starea de sănătate și speranţa pentru o longevitate sănătoasă. Desigur, e important modul în care ne dirijăm viaţa personală. Factorii de stres, tentaţiile nesănătoase (fumatul, alcoolul) și o viaţă sedentară influenţează negativ viaţa, scrie Click.
Alimentele care ne ajută să avem o viață lungă și sănătoasă
Polenul. Toate produsele stupului ne ajută să fim mai sănătoși. De exemplu, po­lenul este un tonic general și ajută la combaterea stresului, îmbunătățește memoria, revigorează inima și sistemul imunitar. Polenul este o hrană esențială. Conține substanțe active: vitamine (C, E complexul B), minerale (zinc, seleniu), aminoacizi, enzime, glucide și antioxidanți.
Ceaiurile. Ceaiurile pe care ar trebui să le avem în casă sunt vindecătoare: salvia, măceșul, ceaiul verde și mușețelul sunt aliații noștri în lupta pentru sănătate.
Peștele. Peștele este un alt aliment cu efecte benefice pentru sănătate: păstră­vul, tonul, somonul și sardinele trebuie introduse în dietă pentru a ne putea bucura de o inimă sănătoasă.
Fructele. Să nu trecem cu vederea aprecierile specialiștilor cu privire la vigoarea pe care ne-o transmit fructele bogate în vitamina C, cireșele, cășunile, citricele, care sunt de mare ajutor în prevenirea apariției diferitelor forme de cancer.
Legumele. În privința legumelor, nu vă limitați doar la morcovi, ci apelați și la dovlecei. Aceștia sunt bogați în betacaroten și pot fi de mare ajutor: conțin mai mult de 150% din RZR și reprezintă o alegere foarte bună pentru o vedere ageră și sănătoasă.
Iaurtul. Poate ajuta organismul să scape de infecții. Acest aliment ne ajută la revi­gorarea oaselor, cu ajutorul substan­țelor active pe care le conține: calciu, potasiu, vitamina B12, în combinație cu acid folic. În această privință, există un celebru exemplu: francezii care consumă 5-6 porții de iaurt pe zi sunt mai sănătoși. Rata îmbolnă­virilor de inimă este foarte mică în cazul lor.
Un program de detoxifiere ajută la reducerea stresului și este bine să țină sea­ma de prioritățile trupului, dar și de cele ale sufletului. Puteți opera astfel schimbări importante în viața dumneavoastră.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.