În contextul măsurilor luate la nivel local, cu privire la prevenirea infestărilor cu Coronavirus, conducerea Direcției Venituri precizează că plata taxelor și impozitelor locale  se poate efectua online, cu card bancar, pe site-ul Primăriei Arad. Aceste operațiuni se pot face prin internet, la secțiunea Direcția Venituri , accesând butonul Platforma de Contact. Autentificarea  se poate face cu user și parolă, pentru cei care au depus cerere pentru Acord DDI sau doar pe baza CNP-ului. Termenul de plată pentru impozitul pe clădiri, impozitul pe teren și impozitul pe mijloacele de transport a fost prorogat până la data de 30 iunie 2020 inclusiv. Astfel se menține, în cazul persoanelor fizice, bonificația de 10% pentru plata integrală a impozitelor În ceea ce privește declarațiile, pentru cei care au  user și parolă pentru Platforma Cetățeni declarațiile pot fi depuse direct pe platformă.  În același timp,  declarațiile pot fi trimise și pe mail, respectiv: pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane fizice la adresa:sipf@primariaarad.ro; pentru clădiri, teren, taxă firmă persoane juridice la adresa: dvp.sipj@primariaarad.ro.        La capitolul scădere de amenzi, declarațiile pot fi trimise  la adresa directiavenituri@primariaarad.ro; pentru scutire de impozit sau taxă la adresa sjcdv@primariaarad.ro; pentru probleme referitoare la contracte la adresa marius.panda@primariaarad.ro. Dacă ne referim la certificatele fiscale, solicitările pot fi trimise la următoarele adrese: pentru persoane fizice – sipf@primariaarad.ro ; pentru persoane juridice- dvp.sipj@primariaarad.ro. Așadar, pentru a se evita, în această perioadă deplasările la ghișeele  Direcției Venituri, arădenii au la dispoziție mai multe variante  online pentru depunerea declarațiilor sau pentru solicitarea certificatelor fiscale. În concluzie, nu trebuie să vă grăbiți la ghișee, dacă restricțiile  de circulație se ridică de vineri, 15 mai, pentru că timp este suficient.

Recomandările redacției