În cadrul conferinței de presă susținute înaintea partidei cu Metalul Reșița de sâmbătă conducătorii clubului arădean au anunțat un nou parteneriat cu o companie arădeană.
Astfel, compania Deninstal a achiziționat un pachet Gold care conține următoarele beneficii: logo-ul companiei pe spatele tricourilor de joc sub număr, anunțarea numelui partenerului în prima conferință de presă, în programul de meci și pe site-ul oficial al clubului, expunerea pe panoul de la stadion, expunerea pe panoul de pe site-ul oficial, expunerea a 6 bannere cu logo companiei pe laturile terenului de joc, logo-ul companiei pe programele de meci, expunerea pe panoul conferinței de presă, expunerea pe panoul de la flash interviuri, tipărire logo sponsor pe documentele oficiale ale clubului, două abonamente gratuite tribuna VIP și patru abonamente gratuite tribună. Costul unui astfel de pachet este de 11.000 de euro pe sezon.
„Cu satisfacție, anunțăm că pachetul Gold a fost cumpărat de compania Denistal, companie locală care și-a dezvoltat afacerea în Arad pentru arădeni”, a anunțat, astăzi, Codru Grădinariu, directorul general al UTA-ei.
„Societatea comercială Dennymona MG cu brandul Deninstal (cu două magazine deschise) a apărut pe piața locală în anul 2007, activând în domeniul instalațiilor termice și sanitare. Compania a fost de la început activă și în comunitate, sprijinind multe proiecte de interes local, inclusiv în domeniul sportului. Nu este întâmplător faptul că o parte din profitul compania va sprijini clubul UTA. Până la urmă, celor care clădesc pentru comunitate le este dat să își unească eforturile, așa că acest parteneriat este cât se poate de firesc”, este mesajul noului partener al UTA-ei.

Recomandările redacției