Digitalizarea șchioapătă și la case foarte mari: două contracte s-au „volatilizat“ în universul virtual

0
368

România digitală este unul dintre marile sloganuri ale zilelor noastre. Numai că, până acolo mai este cale lungă. Noi vrem să „zburăm“ cu trenuri nepoluante, alimentate cu hidrogen, dar deocamdată mergem cu o medie de sub 50 de kilometri pe oră și avem wc-ul în fundul curții. După cum se va vedea, asta se întâmplă însă și la case mari. Mult mai mari. Care vin tocmai din Germania. Ai zice că nu… există așa ceva. Dar iată că există. Concret ce s-a întâmplat? A.D.  din Arad a avut „ghinion“ de două ori, dacă se poate spune așa. Concret a  fost vorba de un contract de furnizare de gaze și energie semnat încă din 27 octombrie anul trecut,  de mama sa, cu un reprezentant al companiei, care a venit la adresa de domiciliu pentru acest fapt. „Mama semnează un contract în 27.10.2020, tot acasă, care contract aflu astăzi ca s-a pierdut. Mi s-a spus că nu au așa ceva în baza de date“, a precizat A.D. Lucrurile au mers așa din inerție și nu ar fi aflat de acest aspect. A avut „norocul“ ca la rândul ei să aibă o problemă, tot cu această companie. De data asta cu propriul contract pentru furnizare de servicii de gaz și de electricitate. Dar cum s-au petrecut faptele? Ne relatează chiar A.D. ,care ne spune: „În luna ianuarie am trimis actele necesare pentru un contract Duo. Apoi, în 10 februarie 2021 am semnat un contract cu un reprezentant e-on. Ulterior nu am primit niciun răspuns, care să confirme că acel contract este înregistrat undeva. Drept urmare, în 19.04.2021 am mers la sediul e-on pentru a mă interesa de situație. Acolo am aflat că acel contract nu este valabil. Era să pic jos. Tocmai asta era reclama: că eu nu trebuie să mă deplasez, pentru că vine cineva acasă și semnezi. Era o firmă la care au externalizat ei semnarea contractelor la domiciliu.  Numai că, atunci când am fost la sediul lor, mi-au spus că firma nu mai era agreată de compania mamă. Dar ce vină aveam eu?Totuși, interesant este că în data de 25.02.2021, o  altă persoană semnează un contract, identic cu al meu, cu același reprezentant, contract care este valabil. L-am văzut cu ochii mei.  Până la urmă, trebuie să o iau de la început. Astfel în 19.04.2021 retrimit actele necesare pe net,  iar în 21.04.2021 primesc răspuns că încearcă să valideze contractul începând cu data de  9.05.2021“. În această cheie, chiar reclama făcută pe site-ul propriu al companiei, are o doză de umor involuntar. „Ne concentrăm eforturile pentru a fi recunoscuţi ca furnizori de soluţii eficiente, competitive şi de încredere, care pot aduce mai mult confort pentru clienţii noştri“. Revenind însă la subiectul nostru, sperăm că, în cele din urmă, toate actele vor fi puse în ordine, pentru ca reclama făcută să devină și realitate. Adică nu să pună oamenii pe drumuri, ci chiar să aducă acel confort promis. Chiar și după patru luni de așteptare…

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.