Sesizările pacienților, dar și ale aparținătorilor celor internați pe secțiile Spitalului Județean Arad au ajuns cinci la număr, în intervalul 5 aprilie – 15 aprilie.  

Dintre cele cinci apeluri la numărul de telefon destinat sesizărilor problemelor din spital, două apeluri au fost de la aceeași persoană, care a cerut informații despre o persoană internată, o persoană a sunat să solicite vizita la pacient, în data de 8 aprilie, fiind direcționată pe secția unde era internat pacientul, un alt apel a fost de la o persoană care a întrebat de mama sa, care era la urgență și a sunat în ambulatoriu, unde nu i-a răspuns nimeni. 

Astfel, timp de zece zile, nu au fost înregistrate nemulțumiri legate de tratament sau de asistența din spital. Se pare că arădenii sunt mai fricoși decât arată că ar fi. 

Amintim că, din data de 5 aprilie, aceștia pot sesiza, în timp real, orice nemulțumire legată de tratament, condiții sau asistență medicală. Sesizările se pot face de luni până vineri, în intervalul orar 09.00 – 15.00, la numărul de telefon: 0754 22.10.90.  

De asemenea, în afara intervalului menționat, aceștia pot lăsa mesaje scrise, la același număr de telefon. Pacienții sau aparținătorii au posibilitatea să sesizeze problemele cu care se confruntă în spital și în scris, prin intermediul paginii de internet a spitalului – www.scjarad.ro, pe secție sau la secretariatul unității. 

 

Recomandările redacției