Doar  cinci oameni au venit la petrecerea Comisiei Europene care a costat aproape 400.000 de euro. „După discuțiile nedumerite cu alți câțiva care au apărut, sunt singur”. Doar câteva dintre cele 44 de persoane care au apreciat trailerul oficial au fost interesate de avatarurile care dansează pe muzică house pe o insulă tropicală pentru a veni la petrecere. Comisia vrea să strângă 300 de miliarde de euro până în 2027 pentru a construi infrastructură nouă în țările care sunt în curs de dezvoltare.Un purtător de cuvânt al Comisiei a declarat pentru Devex că scopul postării de promovare a fost de a „mări conștientizarea a ceea ce face UE pe scena mondială” printre tinerii cu vârste între 18 și 35 de ani care stau „în principal pe TikTok și Instagram” și care sunt „neutri în ceea ce privește UE” și „în mod obișnuit nu sunt expuși la astfel de informații”.  (sursa:ziare.com)

Recomandările redacției