Pentru a veni în sprijinul angajatorilor, Inspectoratul Teritorial de Muncă Arad readuce în atenție posibilitatea de a transmite documente, cereri, notificări, petiții și prin intermediul portalului extern Inspecția Muncii.
Astfel, se asigură înregistrarea auto­mată a documentelor, nefiind necesară prezența delegatului la registratura instituției, reducându-se astfel necesarul de resurse materiale și resurse umane pe care angajatorii trebuie să le aloce pentru depunerea / transmiterea acestor documente.
În acest sens, angajatorul va accesa site-ul https://www.inspectiamuncii.ro/, sec­țiunea Angajator, autorizarea accesului în ,,zona privată angajator” efectându-se pe baza codului unic de înregistrare sau a codului de identificare fiscală (CUÎ / CIF) și a parolei utilizate la transmiterea operațiunilor efectuate în REVISAL.
Această modalitate de transmitere vine să completeze celelalte mijloace, respectiv transmiterea prin e-mail, fax, serviciu de curierat / poștă sau personal la sediul institiuției din Arad, strada Episcopiei nr. 11-13. Pentru întrebări și informații suplimentare ne puteți contacta la telefon 0257 257251 interior 0.
De asemenea, pașii necesari a fi urmați pentru transmiterea documentelor îi regăsiți consultând și site-ul instituției http://itmarad.ro/.
 

Recomandările redacției