Documentele electronice sunt la fel de… bune ca și cele pe hârtie

0
230

Digitalizarea este una dintre prioritățile europene. Drept urmare se vor acorda finanțări consistente pentru acest domeniu. Desigur, pe baza unor proiecte. Și la noi, pandemia a grăbit cumva pașii spre o accelerare a informatizării serviciilor publice. Una dintre aceste facilități este și Serviciul Spaţiul Privat Virtual.

Acest serviciu electronic este menit de a facilita îndeplinirea obligaţiilor declarative şi de plată ale contribuabililor. SPV permite obţinerea informaţiilor privind situaţia fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale şi primirea electronică a documentelor şi a actelor administrativ fiscale. „Documentele comunicate prin Spaţiul Privat Virtual au aceeaşi putere juridică, asemenea celor comunicate prin poştă sau la ghişeu“, precizează Călin Arusti, purtător de cuvânt la Administrația Județeană a Finanțelor Publice Arad. Instrucţiunile privind înrolarea în Spaţiul Privat Virtual sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro. La nivelul Administraţiei Judeţene a Finanţelor Publice Arad, SPV înregistrează peste 30.582 de utilizatori care s-au înrolat în aplicaţie. Dintre aceștia, un număr de 16.948 sunt persoane fizice și 13.634 persoane juridice. Aceste date au fost centralizate la finele lunii trecute.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.