Primăria municipiului anunţă că începând de miercuri, 15 iunie, la intrarea în Primăria Municipiului Arad sunt afişate următoarele documente: proiectul de hotărâre privind atribuirea de denumiri de  străzi  în municipiul Arad, cartier Westfield – iniţiativa primarului, şi proiect de hotărâre privind schimbarea  de denumire a  unui parc din municipiul Arad – tot  ini­ţiativă a primarului.
Până la data de 29 iunie, cei interesaţi pot depune la Registratura Primăriei Municipiului Arad, în scris, recomandări, su­gestii şi opinii privitoare la aceste documente. Informaţii suplimen­tare pot fi solicitate începând cu data 15.06.2016, între orele 8,00 – 18,00, la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi contra cost copii după aceste acte, copii care pot fi studiate şi pe siteul Primăriei Arad la adresa www.primariaarad.ro.    (E.P.)

Recomandările redacției