Pentru drumari, sezonul rece începe astăzi, 1 noiembrie 2018, perioada de iarnă urmând să fie oficial încheiată în 31 martie 2019. La nivelul Direcției Regionale de Drumuri și Poduri Timișoara, există contracte pentru toate drumurile naționale aflate în administrare, precum și pentru loturile de autostradă. Situația contractelor este următoarea: SDN Arad – SC DIFERIT SRL; SDN Caransebeș – Asocierea SC RIPOSTA TRANS SRL & SC ATHOS COM SRL; SDN Deva – Asocierea SC GIGA RENA SRL & SC INSTAL ROS SRL; SDN Orșova  – SC ROUTE CENTER CONSTRUCT SRL; SDN Timișoara – Asocierea SC ATHOS COM SRL & SC RIPOSTA TRANS SRL;  autostrada A1, sectorul Cunța – Ilia – SC DIFERIT; autostrada A1, sectorul Ilia – Remetea Mare – SC TREDECO HOLDING SRL; autostrada A1, sectorul Remetea Mare – Nădlac – SC TREDECO HOLDING SRL. În privința utilajelor aflate în bazele Secțiilor de Drumuri Naționale, din 1 noiembrie, situația va fi următoarea: la SDN Arad – 23 de utilaje în baze și 3 vor fi furnizate la cerere, în caz de nevoie; SDN Caransebeș – 24 în baze, 3 la cerere; SDN Deva – 23 în baze, 3 la cerere; SDN Orșova – 29 în baze, 7 la cerere; SDN Timișoara – 32 în baze, 4 la cerere; Secția Autostăzi – A1 Cunța – Ilia – 20 utilaje, A1 Ilia – Remetea Mare – 27 utilaje, A1 Remetea Mare – Nădlac – 29 utilaje. Stocurile de sare sunt asigurate în toate bazele aflate pe raza districtelor de drumuri naționale și la Centrele de Întreținere și Coordonare de pe autostrada A1 în proporție de peste 43% din cantitatea necesară. În total, la data de 31 octombrie 2018, în bazele de șes și de munte ale DRDP Timișoara se află peste 23.000 de tone de sare și peste 70 de tone de clorură de calciu. Direcția Regională de Drumuri și Poduri Timișoara își desfășoară activitatea pe raza județelor Alba, Arad, Caraș-Severin, Gorj, Hunedoara, Mehedinți și Timiș, administrând o rețea de drumuri naționale în lungime de peste 2.200 km și 248 km autostrăzi.

Recomandările redacției