Deși au oferte atrăgătoare la pachetele de servicii puse la dispoziția consumatorului, reprezentanții E.ON nu duc la bun sfârșit ce este stipulat în contract. Se pare că reprezentanții societății pur și simplu „uită” să-i branșeze pe arădenii pe care i-au ademenit să semneze promițând costuri scăzute pentru servicii ireproșabile. Este și cazul Cameliei B. care de patru luni de zile așteaptă ca reprezentanții companiei de gaz să se ocupe și de contractul încheiat cu ea. Și se pare că nu ar fi singura familie în această situație. Dar să o luăm de la început. În luna august, arădeanca a încheiat un contract cu E.ON care a inclus atât serviciile de furnizare de gaz cât și centrala, sistemul de încălzire și așa mai departe. Dar, surpriză: în contact nu este menționată data la care firma se face obligată să furnizeze centrala și sistemul de încălzire, nici branșarea la alimentarea cu gaz.

După ore întregi de așteptat la cozi infernale, în repetate rânduri, cei de la E.ON i-au spus femeii că pentru a putea fi racordată la alimentarea cu gaz, trebuie să depună o cerere și să se ocupe pe cont propriu de debranșarea de la rețeaua de termoficare. Femeia a acționat în consecință și a solicitat renunțarea la rețeaua de termoficare, după cum i s-a comunicat la compania de gaz. Problema este că, conform ultimei comunicări primită de la sediul E.ON Târgu Mureș, acum trebuie să aștepte cel puțin o lună pentru a fi racordată la gaz, practic trebuie să aștepte până în 18 decembrie, perioadă care nu va fi caracterizată de cele mai ridicate temperaturi. Asta în condițiile în care în apartament locuiesc doi tineri părinți, împreună cu copii cu vârste de doi ani, respectiv de trei luni.

Deși mesajul trimis în scris de Camelia B. a primit un număr de înregistrare, ce i se comunică este inacceptabil și anume că trebuie să aștepte o lună, pe timp de iarnă, pentru a primi un răspuns: „În funcție de complexitatea solicitării, timpul de soluționare al acesteia poate fi prelungit până la 30 de zile calendaristice. Vă mulțumim pentru înțelegere și vă asigurăm că vă vom contacta în cazul în care vom avea nevoie de date sau documente suplimentare”, au transmis reprezentanții sediului din Târgu-Mureș. Astfel că, după reprezentanții E.ON, tocmai consumatorii care au încheiat contract cu firma, nu au altă soluție decât să aștepte. Apartamentul care nu e încălzit nu poate găzdui doi copii de vârste atât de fragede, pentru că este un real atentat la sănătatea lor. 

  • Loredana spune:

    Groaznic să stai cu doi copii mici într-un apartament fără căldură sau apă caldă!

  • Camelia spune:

    Punctual va raspund eu d.na Silvia Pandrea.Un expert E.on a facut o analiză a situației în momentul întocmirii ofertei de pret ,țeava comună trece pe lângă ușă.probabil nu sunt alte probleme decât cele necesare pentru finalizarea lucrării. În sistemul informațional din cadrul E,on se vad toate reclamatiile mele ,fără nici un efect.Termenul de executie si punere in functiune comunicat de angajată E on a fost de 15 zile.De cate ori au trecut cele 15 zile????La sediul societății am solicitat o hartie semnata si stampilata cu termenul de finalizare a lucrării .Nu se poate !a fost răspunsul angajatui.De ce nu se poate????Si ca o ultimă remarca ….de la stadiu de oferta am precizat că fiind vorba de 2 copiii mici in cazul in care se consideră că sunt probleme amânăm semnarea contractului ptr luna aprilie.Nu sunt probleme a fost răspunsul prompt al angajatei……După toate astea ma intreb este normal sa lasi voit o familie cu 2 copilași in frig fără nici o mustrare de conștiință?Sunt 2 copiii născuți în România…..Toata fericirea a fost distrusă de neputință noastră de a le oferi căldura casei atat necesară unui nou nascut.Multumim Eon ca ne.ai umbrit ceea ce ar fi trebuit să fie cel mai fericit moment din viata noastra.

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției