OLYMPUS DIGITAL CAMERADe-a lungul timpului presa a scris de nenumărate ori despre problemele cu care s-au confruntat clienţii E.On care au ajuns chiar să fie debranşaţi din cauză că firma care trebuia să le ducă facturile nu-şi făcea trea­ba. În aceste condiţii, furnizorul de gaze a anunţat prin intermediul unui comunicat de presă că a renunţat la serviciile firmei cu pricina şi a semnat un contract cu Poşta Română. „E.ON Energie România a decis încetarea colaborării cu Total Post, iar la momentul de faţă, serviciul de distribuire a facturilor emise de companiile E.ON se realizează prin intermediul Poştei Române. Apreciem preocuparea clienţilor noştri faţă de primirea şi pla­ta facturilor de gaze naturale/energie electrică şi le cerem scuze pentru disfuncţionalităţile apărute în distribuirea facturilor. Rea­­mintim consumatorilor că, în cazul în care nu primesc facturile în intervalul obişnuit, sunt ru­gaţi să le solicite utilizând unul din canalele de comunicare puse la dispoziţie de compania noastră”, se arată în comunicat.
Alternative pentru facturile clasice
Astfel, de luni până vineri, consumatorii se pot adresa Centrului de Servicii Clienţi, între orele 08.00 şi 20.00 la numerele de telefon 0801.000.366 sau 0265 200 366. De asemenea, factura curentă poate fi solicitată şi prin e-mail, la adresa: serviciiclienti@eon-romania.ro; prin fax, la numărul: 0265.200.367; şi prin poş­tă, la OP1, CP 10 Târgu Mureş. „Prin crearea unui cont client pe site-ul E.ON Myline (http: //www.myline-eon.ro), consumatorii pot vizualiza informaţii referitoare la facturile emi­se (număr şi tip factură, sume de plată, perioa­da de facturare şi termene de scadenţă), precum şi informaţii re­feritoare la istoricul de consum individual”, se mai arată în comunicat.

Recomandările redacției