O femeie care deține un apartament la o casă de pe strada Mărășești, din municipiul Arad, a fost șocată când și-a citit factura la curent: 5.186,52 lei. Suma este atât uriașă, cât și aberantă dacă luăm în considerare faptul că femeia nu a prea trecut pe acolo în ultimii doi ani de zile și nu avea nimic conectat la vreo sursă de energie. „Casa este trecută pe numele mamei mele, care locuiește departe de oraș, la țară. Eu am fost plecată în ultimii doi ani la muncă în străinătate. Practic, casa a fost goală. Nu aveam nimic în priză, dar absolut nimic. În locuință nici măcar nu este televizor sau frigider. În acest interval de timp, mama trecea pe acolo o dată la două luni să dea contorul și să plătească ce avea de plătit. Nu a stat nici măcar o noapte. Factura pe care o plătea la curent era de maxim 2 lei, iar de multe ori ne venea chiar pe minus. Asta până ieri (n.r. luni), când m-am trezit cu o factură de peste 50 de milioane de lei vechi și cu un consum aberant de mare“, ne-a declarat Otilia Crâznic.

Femeia nu are de gând să plătească factura, însă pentru asta este nevoită să facă mai multe drumuri la Enel. „Astăzi (n.r. marți) am stat de la ora 08.00, iar la ora 11.30 mai aveam încă vreo 20 de persoane în fața mea. Pentru că la ora 12.00 trebuie să îmi încep programul la lucru am fost nevoită să plec. Voi fi nevoită să îmi petrec alte câteva ore bune, într-o altă zi, la coadă pentru greșelile lor. Omul mai are și altceva de făcut, nu doar să stea pe la cozi pentru greșelile lor“, mai spune femeia.

Am încercat să luăm și noi legătura cu Enel, pentru a afla punctul lor de vedere în legătură cu cele întâmplate, însă nu ne-a răspuns nimeni la telefonul afișat pe site-ul instituției. Cei de la Enel au fost probabil mult prea ocupați pentru a răspunde la telefoanele afișate chiar de ei, în ciuda faptului că ora la care am sunat apărea drept cea mai „puțin aglomerată“, conform unui grafic întocmit chiar de ei.

 

  • Filimon Simina spune:

    am avut o experienta asemanatoare: in iunie mi-a venit o factura la care s-a umflat consumul cu 4000KW. Am rezolvat problema in aceasta luna.In acest interval de timp am facut 2 reclamatii scrise si am dat nenumarate telefoane in care am facut circ si am cerut ( am si reusit) sa vorbesc cu cineva mai superior in pozitie decat operatorii call center care raspund uzual la telefon! Primul lucru pe care poate doamna sa-l faca este sa vada daca ceasul arata / sau nu aceleasi indice cu cel de pe factura ( +/- pana in 100kw). Daca este o diferenta mai mare ( fff, mare – datorita sume estimez un plus facturat de cca. 8000kw) sa le faca o reclamatie on-line ( email: contactee.ro@enel.ccom) in care sa ataseze factura cu pricina in care incercuieste indicele facturat si poza cu ceasul . Din acest moment este protejata: nu trebuie sa achite factura pana la rezolvarea problemei, nu au voie sa-i perceapa penalizari de intarziere pentru neplata sau sa sisteze furnizarea curentului. OBLIGATORIU la max. 2-3 zile din momentul trimiterii pe email a reclamatiei sa verifice si sa insiste sa primeasca nr. de inregistrare a acesteia!!!! Pe urma… daca dupa 25 de zile nu se intampla nimic sa inceapa cu multa rabdare „telefoniada”

  • Racoveanu Ada spune:

    Și mie mi-a venit o factura de 6 800 de lei.Hoție pe față.Degeaba mergem sa stăm la cozi…tot ei vor avea dreptate.Doar in instanță se poate rezolva.

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției