Enelul dă vina pe Covid pentru cozile interminabile de la ghișee

0
339

Urmare a articolului publicat în ziarul nostru, în care povesteam cum zeci de bătrâni, sunt ținuți ore în șir pe scările firmei, Enel ne-a dat și un răspuns. Motivul pentru care oamenii așteaptă atât de mult la coadă, ar fi, după spusele reprezentanților firmei, însuși virusul Covid. Din cauza pandemiei, angajații sunt obligați să respecte niște reguli și toate acestea se răsfrâng asuprea cetățenilor.,,Pentru sănătatea și siguranța clienților săi, Enel respectă toate regulile anti-Covid în punctele de lucru ce presupun contactul direct al angajaților cu publicul. Astfel, numărul clienților care au acces simultan în magazine este limitat pentru a putea fi păstrată distanţa socială, zonele de așteptare din interior sunt închise, iar sistemul de alocare a bonurilor de ordine nu permite depășiri ale limitelor permise. De asemenea, programul de lucru afișat public, include o pauză de dezinfectare de 20 minute. Toate aceste aspecte, pot afecta timpul de așteptare în magazine”, ne precizează reprezentanții firmei. Nu negăm, că aceștia spun adevarul, însă, din câte ne amintim, cozile din fața sediului firmei din Arad, erau și înainte de izbucnirea pandemiei, când nu erau necesare atâtea reguli.

De asemenea reprezentanții firmei, sugerează oamenilor, care au diferite probleme cu firma, să acceseze anumite canale digitale, sau să sune la un număr pentru programare în magazin.

 ,,Pentru a crește gradul de confort și de siguranță a clienților, Enel a pus la dispoziție un program cu ajutorul căruia pot avea acces în magazine inclusiv în baza unei programări telefonice, apelând 021.9977 (apel cu tarif normal) și apăsând tasta 5. Astfel, se vor bucura de operațiuni mai rapide și, implicit, vor petrece mai puțin timp în magazine. Totodată, cea mai mare parte a operațiunilor pot fi realizate prin canale digitale (site-ul www.enel.ro și/sau contul MyEnel) sau telefonic și nu necesită deplasarea în magazinele Enel. De aceea, recomandăm clienților să folosească cu precădere variantele digitale de comunicare, de primire și de plată a facturii, precum și contractarea online”, precizează reprezentanții firmei.

Este foate bine că reprezentanții firmei s-au gândit la modalitatea de a utiliza internetul, în aceste scopuri. Să nu uităm însă, că majoritatea celor care stau la rând, la sediul firmei, sunt persoane în vârstă, care probabil au telefon cu butoane, nicidecum nu se pricep la accesarea internetului. Iar la numerele de telefon, din cadrul magazinului, în general, nu răspunde nimeni, ne spun omenii care au încercat să sune.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.