Fabricile de hârtie igienică lucrează non-stop pentru a acoperi cererea

0
207

Rafturile cu hârtie igienică se golesc din nou, pe fondul restricțiilor adoptate de autoritățile americane, de pe coasta de vest până pe coasta de est, care determină cumpărătorii să alerge după bunuri esențiale, relatează Reuters.
Hârtia igienică devine marfă de lux în SUA, iar Walmart a declarat că vede disponibilități sub normal şi pentru produsele de curățenie în unele comunități.
Începând de vineri după-amiază, 22 de state au impus restricții menite să reducă răspândirea virusului – dând naștere unei noi goane după cumpărături de panică și adoptarea, de către comercianți, a raționa­lizării unor produse, relatează Hotnews.
Cumpărătorii dintr-o jumătate de duzină de orașe din Statele Unite au declarat pentru Reuters că șervețelele dezinfectante nu se mai găsesc la comercianți cu amănuntul precum Walmart și Costco, precum și la lanțurile de produse alimentare Albertsons și Vons deținute de Cerberus Capital.
Hârtia igienică este din nou marfă de lux
„Walmart nu mai are șervețele Lysol, iar hârtia igienică s-a terminat din nou”, a spus Whitley Hatcher, 31 de ani, din Tucson, Arizona.
„În mod ciudat, în locuri precum Walgreens și Dollar Tree poți găsi ceea ce ai nevoie. Cred că oamenii văd rafturile goale din magazinele mai mari și se panichează”, a spus Hatcher.
La un Costco din Vancouver, Washington, nu se mai găsesc hârtie igienică, prosoape de hârtie, șervețele de curățat, mănuși și conserve de carne.
Vânătoarea de hârtie igienică are loc din nou și în California, unde guvernatorul a ordonat, joi, măsuri de resticție în cea mai mare parte a statului. Cumpărătorii au spus că hârtia igienică nu se mai găsește la magazinele Costco din Fresno și Los Angeles.
Procter & Gamble, vânzătorul nr. 1 de hârtie igienică din SUA, a declarat că fabricile lucrează non-stop pentru a satisface cererea.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.