Finanțele recomandă… păstrarea distanței și folosirea serviciilor electronice

0
176

Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara informează că, la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală Arad, au fost implementate servicii electronice menite a facilita îndeplinirea obligaţiilor declarative și de plată ale contribuabililor, prin mijloace informatice. Asta mai ales în contextul evitării răspândirii infecţiei cu coronavirus, precum şi a respectării distanţării sociale.  Serviciul Spaţiul Privat Virtual este uşor de accesat, gratuit și disponibil 24 de ore din 24, atât persoanelor fizice, cât şi persoanelor juridice sau entităţilor fără personalitate juridică. Acest serviciu online permite obținerea informațiilor fiscale privind situația fiscală, depunerea electronică a declaraţiilor fiscale și primirea electronică a documentelor și a actelor administrativ fiscale.Instrucţiunile privind înrolarea în Spaţiul Privat Virtual sunt disponibile pe site-ul www.anaf.ro, la următorul  link:https://www.anaf.ro/anaf/internet/ANAF/servicii_online/inreg_inrol_pf_pj_spv. De asemenea, Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara reamintește contribuabililor persoane fizice si juridice că pentru transmiterea de solicitări de asistență în domeniul fiscal pot utiliza Formularul de contact disponibil, atât pe website-ul Agenției Naționale de Administrare Fiscală, cât și în cadrul serviciului Spațiul Privat Virtual. Adresele de e-mail ce pot fi utilizate de instituțiile/autoritățile publice sunt disponibile pe website-ul ANAF.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.