itm

Arădenii vor fi mai bine informaţi pe teme de legislaţie a muncii. Inspectoratul Teritorial de Muncă vrea să asigure o mai bună informare, pentru orice persoană interesată.

„Asigurarea accesului la informaţiile de interes public se face din oficiu sau la cerere, prin intermediul compartimentului pentru relaţii publice, respectiv al persoanei desemnate în acest scop.

Pentru a veni în sprijinul cetăţenilor, ITM Arad aduce la cunoştinţă publicului asupra a ceea ce trebuie să conţină solicitarea în vederea obţinerii informaţiilor de interes public. Aceasta va cuprinde autoritatea sau instituţia publica la care se adresează cererea; informaţia solicitată, astfel încât sa permită autorităţii sau instituţiei publice identificarea informatiei de interes public;  numele, prenumele şi semnatura solicitantului, precum şi adresa la care se solicită primirea răspunsului”, a susţinut Ecaterina Isac, inspector şef al Inspectoratului Teritorial de Muncă Arad.

Formularul tip al cererii de informaţii de interes public se regăseşte pe site-ul ITM Arad, www.itmarad.ro. ITM subliniază că unele există informaţii care se exceptează de la accesul liber al cetăţenilor.

Recomandările redacției