palat1

Competiția interdisciplinară „Copilărie, Bucurie și Jurnalism” și-a desemnat câștigătorii. Evenimentul aflat la  a doua ediție a fost organizat recent de Cercul Jurnalistică de la Palatul Copiilor Arad, coordonat de prof. Manuela Codrean și Cercul de Teatru de Păpuși, coordonat de prof. Mihaela Andrei și a avut trei secțiuni  și anume creație literară, interpretare și fotografie.

La secțiunea Teatru de păpuşi/ Interpretare, anul  acesta s-au înscris  aproximativ 60 de elevi de la Clubul Copiilor Sântana, Palatul Copiilor Arad, Liceul de Arte Sabin Drăgoi Arad şi Şcoala gimnazială nr. 5 Arad.  “Concurenții au prezentat monologuri şi dialoguri cu păpuşi pe tema – Carnavalul personajelor din poveşti. Minunaţii copii s-au remarcat pentru a se înscrie în competiţiile ulterioare interjudeţene, regionale sau naţionale. Copilăria şi bucuria lor vor da întotdeauna farmec acestei competiţii interdisciplinare”, a spus Mihaela Andrei, profesoara Cercului de Teatru de păpuși.

Concursul care s-a desfășurat în Sala festivă a Palatului Copiilor Arad a debutat cu două momente artistice, interpretate de copiii Cercului de Formație muzică ușoară, coordonat de Paul Edeleni. Primii care au intrat în concurs au fost elevii de la Cercul de teatru de păpuși. Aceștia au fost jurizați de profesorii Mina Ana Maria, Curea Constantin și Manuela Codrean. Juriul a ţinut cont de interpretarea unui rol (pronunţia, volumul  şi expresivitatea personajului/elevului) şi de mânuirea păpuşii/atitudinea actorului (gestica, postura, ţinuta scenică).

„La Secţiunea Creaţie literară copiii au avut de creat poezii sau povestiri amuzante, pe o temă liber aleasă. Acestea au fost jurizate de prof. Gabriela Pavel, Bianca Nesmerak și Mihaela Andrei, iar fotografiile au fost notate de către profesorii Hortensia Jucotinschi, Bianca Nesmerak și Lidia Both. La competiție au participat elevi de Palatul Copiilor Arad, Clubul Copiilor Chişineu Criş, Şcoala Gimnazială nr. 5 Arad și Montessori Haus Timişoara. Întreaga activitate a avut printre obiective valorificarea valenţelor creative ale elevilor, descoperirea şi promovarea tinerelor talente“, ne-a informat Andreea Aștefănoae, de la Cercul de jurnalism.

Recomandările redacției