Ivanka Trump, fiica lui Donald Trump, a anunţat că renunţă la brandul de modă care îi poartă numele, a cărui dezvoltare a fost limitată pentru a evita un conflict de interese cu funcţia sa de consilier la Casa Albă, potrivit Mediafax.
După ce a înregistrat o creş­tere puternică a vânzărilor în 2016, în timpul campaniei prezidenţiale, brandul a devenit o ţintă a electoratului, mai multe lanţuri de magazine dorind să se distanţeze de acesta.
„După 17 luni petrecute la Washington, nu ştiu dacă voi relua vreodată această activitate, dar ştiu că, până la noi ordine, atenţia mea se îndreap­tă spre ceea ce fac aici”, a decla­rat Ivanka Trump într-un comuni­- cat de presă. „Această decizie este singura corectă pentru echipa şi asociaţii mei”, a mai spus aceasta.
Cei 18 angajaţi ai companiei vor fi concediaţi.
Lansată în forma actuală în 2014, marca a beneficiat de un parteneriat cu grupul G-III Appa­rel Group, care fabrică şi distribuie haine şi accesorii. Cu produse de calitate medie şi preţuri accep­tabile, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 47,3 milioane de dolari în anul financiar 2016/ 2017, încheiat în creştere, cu 61%.
După ce tatăl său, Donald Trump, a fost ales preşedintele SUA, Ivanka Trump, mamă a trei copii, a devenit consilier la Casa Albă, dar a rămas acţionar majoritar în companie, veniturile fiind direcţionate într-un trust, pentru a minimaliza conflictul de interese.
De când Donald Trump a devenit preşedinte, mai multe lanţuri de magazine, printre care Nordstrom şi Neiman Marcus, în SUA, şi Hudson Bay, în Canada, au ales să nu mai comercializeze produse asociate cu numele acesteia.

Recomandările redacției