După cum am fost anunțați de către autorități, de astăzi accesul în instituțiile publice se poate face doar cu certificatul verde. Nici Casa Județeană de Pensii Arad nu face excepție de la aceste reguli. Așadar, accesul în C.J.P. Arad a persoanelor, cu excepția angajaților, este permis doar celor care fac dovada vaccinării împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare, care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore, respectiv care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Conducerea CJP ne precizează că relaţia cu publicul pentru persoanele care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării cu SARC-COV-2 se va face în afara instituției.

Așadar, operațiunea de înregistrare a cererilor de deschidere a drepturilor de pensie (dosarul de pensionare cazuri noi) se va realiza prin punerea la dispoziţie a unei cutii de corespondență amplasata într-un spaţiu deschis la sediul instituţiei, dosarul va conţine și numărul de telefon al solicitantului;

Comunicarea ulterioara a numărului de înregistrare se va efectua prin telefon/e-mail.

Dosarul de pensionare se poate trimite și prin postă;

 Plata ajutoarelor de deces se va face prin mandat poştal sau în cont bancar, actele necesare solicitării ajutorului de deces sunt: cerere tip, copie act identitate solicitant, copie certificat de deces, dovada suportării cheltuielilor de deces, nr. de telefon solicitant. Se vor trimite prin fax la nr. 0257 214 061 sau prin e-mail: plati.arad @ cnpp.ro, sau prin posta la adresa din Arad, str. Voluntarilor, nr. 2 A, cod poștal 310157. În cazul în care se doreşte plata ajutorului de deces prin Banca, în cerere se va specifica contul IBAN al solicitantului și Banca la care este deschis (extras de cont);

 Contribuţia de asigurări sociale datorata de persoanele care au încheiat contracte de asigurare socială la Casa Judeţeana de Pensii Arad, se va plătii numai prin banca în contul de Trezorerie RO23TREZ02122210304XXXXX;

 Eliberarea de negaţii E101 pentru persoanele care desfășoară munca sezonieră în Germania se va face prin posta la adresa din Arad, str. Voluntarilor, nr. 2 A, cod poștal 310157 / e-mail contributii.arad @ cnpp.ro;

Alte cereri, solicitări, adeverinţe de stagiu, recalculări pensii, pensia pentru luna decesului, cupoane de pensii, etc., se vor transmite prin fax, e-mail sau posta;

Adeverinţele şcolare, în original, însoțite de o copie după actul de identitate, se vor trimite prin posta sau depune în cutia de corespondenta.

Conducerea CJP Arad recomanda tuturor persoanelor să evite pe cât posibil prezența fizica la sediul instituţiei și să apeleze la mijloacele de comunicare la distanta, ne precizează directorul executiv, Mihaela Vasil.

  • Sfordon ioan spune:

    Buna ziua.Ma numesc.. Sfordon ioan.am pensia de 2290 si mi sa impozitat cu 29 lei. Intrebare …De ce. Multumesc.

Comentariile sunt închise.

Recomandările redacției