Serviciul Public Comunitar Local de Evidență a Persoanelor le reamintește cetățenilor că potrivit Decretului semnat de Președintele României privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României, în perioada stării de urgență se menține valabilitatea actelor de identitate eliberate de autoritățile publice competente. Este vorba despre cărți de identitate, cărți de identitate provizorii și  mențiuni de stabilire a reședinței.  Pe durata stării de urgență se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare on-line pe pagina web: evp-arad.ro. Pe noul site veți găsi toate informațiile referitoare la cartea de identitate: acte necesare, termen de eliberare, program de lucru cu publicul. „Având în vedere situația specială în care ne aflăm, pentru a evita aglomerațiile, la Serviciul de Evidență a Persoanei  se preiau doar cererile pentru care s-a făcut programare on-line. Pentru binele tuturor, vă recomandăm să folosiți acest mod de programare și în general toate  mijloacele de comunicare la distanță puse la dispoziția dumneavoastră”, este îndemnul primarului municipiului Arad, Călin Bibarț. Până la încetarea stării de urgență dată de epidemia de Coronavirus SARS-COV2, programul de lucru cu publicul este următorul: luni, miercuri, vineri între orele 10.00 – 12.00; marți: 14.00 – 16.00; joi:16.00 – 18.00. Pentru informații suplimentare puteți să sunați la 0257-214474.

Recomandările redacției