După cum anunțam într-un număr trecut al ziarului nostru, Direcția de Sănătate Publică a anunțat că, persoanele aflate în izolare după tratarea de COVID-19 vor beneficia de suport psihologic.

Însă, nu numai această categorie are nevoie de sprijin, ci și alte persoane afectate de epidemia de COVID-19.

A fost lansată o linie telefonică de asistență psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus – 021.9696

STS împreună cu EmIRA și Telekom România pun la dispoziție o Linie de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19.

Apelurile la numărul 021.9696 sunt preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, au anunțat reprezentanți ai Direcției Generale de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad.

STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă.

Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniștite în legătură cu situația creată de pandemia de coronavirus. Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.

Recomandările redacției