evidenta

Locuitorii comunei Secusigiu vor trebuie să apeleze la serviciul de Evidenţă a Persoanelor din Pecica.

Direcţia Judeţeană de Evidenţă a Persoanelor Arad aduce la cunoştinţa cetăţenilor că începând cu data de 1 iulie locuitorii comunei Secusigiu vor fi deserviţi pe linie de evidenţă a persoanelor de către Serviciul public comunitar local de evidenţă a persoanelor al oraşului Pecica, serviciu la care sunt arondate şi localităţile Semlac, Peregu Mare şi Pecica.

Întrucât în sarcina cetăţeanului român se stabileşte obligaţia de a deţine un act de identitate valabil – titularul va solicita personal eliberarea acestuia la Serviciul de evidenţă a persoanelor de la locul de domiciliu prezentând documentele: cererea tip pentru eliberarea actului de identitate; certificatul de naştere, în original şi copie; certificatul de căsătorie, în original şi copie; hotărârea de divorţ, rămasă definitivă şi irevocabilă, în original şi copie (după caz); certificatul de deces al soţului/soţiei decedate, în cazul soţului supravieţuitor în original şi copie (după caz); certificatele de naştere ale copiilor cu vârsta mai mică de 14 ani, în original şi copie (după caz); dovada adresei de domiciliu; consimţământul proprietarului spaţiului de locuit (după caz); taxa pentru eliberarea actului de identitate în valoare de 7 lei şi taxa extrajudiciară de timbru în valoare de 5 lei.

În cazul persoanelor care nu pot prezenta toate documentele necesare pentru  eliberarea cărţii de identitate, acestea vor fi puse în legalitate pe linie de evidenţă a persoanelor cu cărţi de identitate provizorii care, potrivit legii, reprezintă documente de identitate însă, nu constituie şi documente de călătorie.

Recomandările redacției