Asocierea Astaldi – MaxBoegl este câştigătoarea licitaţiei organizată de CNADNR.
Pentru finalizare lucrărilor la lotul al doilea al Autostrăzii Nădlac-Arad, constructorii fiind aceiași care lucrează, în prezent pe lotul I al proiectului.
Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a anunțat, vineri, că a fost semnat contractul cu constructorii care vor finaliza lotul al doilea al Autostrăzii Nădlac-Arad.
Contractul a fost atribuit în urma unei licitații deschise, Asocierii Astaldi SpA – Max Boegl România SRL și are o valoare totală de 89.348.287,63 lei fără TVA.
Contractul „Proiectare și Execuție Autostrada Nădlac – Arad și Drum de legătură, Lotul 2, km 22+218 – km 38+882” are în vedere remedierea lucrărilor existente și finalizarea lucrărilor rămase de executat.
„Contractul vizează proiectarea și execuția lucrărilor pe Autostrada Nădlac – Arad și Drum de legătură, Lotul 2, km 22+218 – km 38+882 pentru remedierea lucrărilor existente și finalizarea lucrărilor rămase de executat, inclusiv conexiunea cu Lotul 1 al Autostrăzii Nădlac – Arad și Varianta de Ocolire a municipiului Arad.
Lucrările se vor realiza pe o lungime de 16,664 km“, se arată într-un comunicat al CNADNR.
Finanțarea este asigurată din Fonduri Europene (Fonduri de Coeziune 85%) și fonduri de la Bugetul de Stat (Guvernul României 15%).
CNADNR a reziliat în vara anului trecut contractul de proiectare şi execuţie al acestui lot după falimentul constructorului, Alpine Bau din Austria, comunicând la vremea respectivă că stadiul de execuţie a lucrării este de 84,75%.
Lucrările de construcţie pentru cele două tronsoane au fost deschise în octombrie 2011, termenul de execuţie fiind de un an şi jumătate.