Când vorbim despre probleme la lucrări în infrastructura românească, orice este posibil. Numai drumuri bune, cu investiții rezonabile nu. Dorel este prezent peste tot, fie că vorbim de străzi din comune, fie că vorbim de autostrăzi.

Circulația rutieră pe cei 22 de kilometri ai lotului 4 de pe Autostrada Lugoj-Deva a fost deschisă la 14 august. Însă o porțiune de 21 de kilometri din aceeași autostradă Lugoj – Deva nu a avut parte de recepția finală a CNAIR, pentru că are problem serioase.  S-a construit în valuri.

Acesta este motivul pentru care autoritățile au refuzat să semneze actele de recepție, în urmă cu două săptămâni, când constructorul anunța că a terminat lucrările.

Compania de Autostrăzi a dat firmei constructoare termen de două luni și jumătate să repare lucrurile. Inspecția ulterioară va da decizia finală dacă bucata de șosea rapidă poate fi deschisă circulației între Coșevița-Timiș și Ilia-Hunedoara.

Lotul 3 al autostrăzii inaugurate acum două săptămâni nu a fost recepționat din cauza calității lucrărilor. Și asta pentru că, deși unui strain I s-ar părea incredibil – asfaltul autostrăzii este în valuri.

Lotul 3, de 21 de kilometri, se întinde între Ilia şi Holdea iar investiția a fost estimată iniţial la 580 de milioane de lei, fără TVA.

 

Foto: digi24

Recomandările redacției