Mai multe familii au fost debranşate de la gaz din cauza distribuirii defectuoase a facturilor

0
233

gazTocmai acum când temperaturile au început să scadă sub zero grade, mai multe familii au fost puse într-o situaţie delicată. Fără absolut nici o înştiinţare s-au trezit că au fost debranşate de la gaz. Oamenii au intrat la suspiciuni încă de acum câteva luni bune, de când nu şi-au mai primit facturile la gaz. Gândindu-se că dacă tocmai furnizorul de gaze nu emite facturile, nu se va întâmpla nimic, iar situaţia va fi rezolvată la un moment dat, oamenii au aşteptat liniştiţi. Pro­blemele s-au rezolvat însă cum nu se poate mai rău, şi anume cu debranşarea, tocmai când s-au înre­gistrat primele temperaturi sub zero grade.
Se pare că problemele au pornit de la faptul că EON Gaz a dat serviciul de împărţire a facturilor către populaţie unei firme private. „De mai multe luni de zile nu am primit nici o factură la gaz. În condiţiile în care întotdeauna am plătit în avans factura la gaz nu mi-am făcut prea mari griji. Cu toate astea, chiar astăzi (n.r. ieri) am fost debranşată de la gaz, iar în situaţia mea se mai află zeci de familii. Situaţia este cu atât mai neplăcută cu cât a început frigul, iar soţul meu este pensionar şi stă acasă fiind bolnav. Vă daţi seama cât poate fi de neplăcut să îngrijeşti o persoană bolnavă fără să îi poţi încălzi măcar un ceai. Este adevărat că este şi vina mea, pentru că trebuia să verific ce se întâmplă din momentul în care nu am mai primit facturi. Nu m-am pu­tut însă gândi că voi fi debran­şată de la gaz fără să primesc vreo înştiinţare, vreun preaviz. Nu am fost avertizată cu absolut nimic“, ne-a declarat Sofia Trăuşan, una din victimele debranşărilor.
Situaţia neplăcută s-a înregistrat şi în cadrul asociaţiilor de proprietari, Dorina Lupşe, preşedintele Uniunii Locale a Asociaţiilor Locative Arad (ULALA), declarându-ne că „de când s-a schimbat modalitatea de împărţire a facturilor, această operaţie fiind preluată de către o poştă privată, loca­tarii au avut de suferit. În special în primele două luni, facturile nu ajungeau pur şi simplu la oameni. După aceea situaţia s-a mai reglementat într-o oarecare măsură, însă se pare că încă se mai înregistrează probleme“.
De partea cealaltă, reprezentanţii EON Gaz susţin că vor încerca să remedieze cât pot de repede această problemă.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.