Măsuri luate la Tribunalul Arad vizând activitatea instanței începând cu săptămâna viitoare

0
573

La Tribunalul Arad s-au dispus mai multe măsuri privind desfăşurarea activităţii instanței începând cu data de 18.05.2020.

Accesul justițiabililor, avocaților, practicienilor în insolvență, executorilor, consilierilor juridici,  în incinta Palatului Justiţei (arhivă, registratură, săli de judecată) se va efectua numai prin punctul principal de acces de pe B-dul General Vasile Milea, nr. 2.

Se va permite accesul în instanţă doar pe baza actelor care justifică  prezența și numai după ce jandarmul care deservește punctul de acces va verifica în prealabil temperatura persoanei și dacă aceasta poartă mască.

Nu se va permite accesul în Palatul Justiţiei persoanelor care prezintă temperatură cu valori peste 37.0. Accesul în incinta Palatului de Justiție nu va fi permis pentru persoanele care nu poartă mască de protecție.

Persoanele care solicită accesul  în Palatul de Justiție sunt obligate să folosească covorul cu dezinfectant pentru încălțăminte și soluțiile dezinfectante pentru mâini.

Organizarea activității instanţei

Planificarea soluţionării cauzelor va fi făcută pe ore. În sălile de judecată accesul este permis cu cel mult  10 minute înaintea orei fixate pentru judecarea cauzei şi numai pentru persoanele care justifică un interes în cauză.

Prezenta justiţiabililor, avocaţilor şi a altor persoane în incinta instanţei va fi permisă doar pe durata de timp necesară judecării cauzei în care participă şi/sau pentru consultarea dosarelor în arhivă şi depunerea actelor la registratură.

Este interzisă staţionarea justiţiabililor, avocaţilor şi a altor persoane pe holuri, cu excepţia persoanelor care aşteaptă pentru a avea acces în registratură şi arhivă, sau în sala de judecată.

Compartimentul registratură își va desfășura activitatea cu publicul după  următorul program: zilnic, între orele  8:30 – 15:00. Compartimentul arhivă își va desfășura activitatea cu publicul după următorul program:  zilnic, între orele 8:30 – 13:00. Programul pentru studiul dosarelor din arhivă, se va desfășura zilnic, între orele 8:30 – 15:00.

Având în vedere că instanţele arădene dispun de dosarul electronic, se recomandă studierea dosarului on-line, dar, dacă există situații în care se solicită studiul dosarului în arhivă, acest lucru este posibil numai după o programare prealabilă cu cel puțin 24 de ore, programarea se face pe baza unei solicitări telefonice, solicitare aprobată de grefierul coordonator arhivă.

La serviciul de registratură și arhivă este permis accesul unei singure persoane în incinta biroului, iar pentru persoanele aflate pe holuri este obligatorie respectarea distanţei de minimum 1,5m.

Programul cu publicul în cadrul Biroului de informare şi relaţii publice este suspendat, urmând ca sesizările, cererile sau memoriile să fie transmise prin mijloace de comunicare alternative permise de lege, e-mail: tr-arad@just.ro, fax: 0257/251700,  respectiv prin poştă, persoanele interesate pot solicita informaţii şi telefonic, apelând  numerele de telefon: 0374/491086 – pentru Tribunalul Arad şi 0374/491087 – pentru Judecătoria Arad.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.