Un om cu capul pe umeri știe că o gardă la sol mai mare și, în general, o înălțime crescută nu sunt tocmai niște avantaje pentru o mașină sport. deci motivele pentru care ai înclina spre un GLA45 AMG în detrimentul unui A45 AMG sunt știute numai de cei care-și țin capul în altă parte. Totuși, ne aflăm în America (M-B Concept GLA45 AMG a fost prezentat la Salonul de la Los Angeles), deci nu ducem lipsă de astfel de persoane.

mercedes-benz-concept-gla45-amg-a-n-l-a-45796Unii dintre noi știu doar din filme, însă cine a fost acolo poate să confirme: singurele hatchback-uri în America sunt breakurile care au fost lovite puternic din spate aflate în drum spre atelierul de tinichigerie. Când își cumpără o mașină, americanul pleacă acasă ori cu un sedan, ori cu un break (sau „station wagon”), ori cu un SUV – indiferent pe care o alege, își va găsi loc lângă obligatoriul pick-up aflat deja în garaj. Însă ajunge cu stereotipurile exagerate, nu de alta dar GLA45 AMG se va vinde și în Europa și nu ne imaginăm că nimeni de aici n-o să-l cumpere (la fel cum s-ar găsi doritori și pentru A45 AMG în State dacă s-ar vinde acolo).

Dedesubturile vor fi aceleași ca la A45 AMG, ceea ce înseamnă un motor turbo de doi litri și 355 cai putere / 450 Nm care-l va accelera pe GLA45 AMG până la 97 km/h în mai puțin de cinci secunde. Transmisia este asigurată de cutia AMG Speedshift cu dublu ambreiaj care lucrează împreună cu sistemul de tracțiune integrală AMG 4MATIC prezentat ca fiind „orientat către performanțe”. În rest, obișnuitele modificări de ordin estetic grație cărora nu există niciun dubiu că te afli în fața unui model sportiv. Sau în fața unui diesel cu pachet estetic AMG, dar asta e altă poveste…

Chiar dacă nu se știe nimic despre momentul în care va avea loc lansarea oficială, poți fi sigur că se va întâmpla curând. Însă dacă nu locuiești de partea cealaltă a Atlanticului, ai deja de pe acum o variantă cel puțin la fel de bună.

sursa: topgear.ro

Recomandările redacției