La transparență este afișat un proiect de hotărâre care vizează serviciul de parcare cu plată din Arad. Mai exact este vorba de  proiectul  de hotărâre privind modificarea și completarea Hotărârii nr. 510/2019 a Consiliului Local al Municipiului Arad privind aprobarea documentației de atribuire a serviciului public de administrare, întreţinere şi exploatare a zonelor de parcare cu plată din Municipiul Arad, a parcărilor de reşedinţă şi ridicări vehicule către Recons. Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 16.03.2021, pe pagina www.primariaarad.ro, secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, după un program. Acesta este: luni,  marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 14:00. De asemenea, până la data de 01.04.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document.

Recomandările redacției