My Arad: Primăria a lansat o aplicație pentru locuitorii municipiului care au de făcut sesizări

0
273

Autoritățile locale vor să transforme Aradul într-un oraș Smart. În acest sens,  a fost lansată o aplicaţie cu ajutorul căreia arădenii pot transmite sesizări direct către Primărie.
Potrivit edililor, My Arad este o aplicaţie gratuită,  disponibilă pe site-ul Primăriei (www.primariaarad.ro), care poate fi accesată şi de pe dispozitivele de tip smartphone. „Prin intermediul aplicaţiei My Arad, utilizatorii pot sesiza municipalitatea în privința diverselor probleme din oraș legate de: iluminat public, câini comunitari, canalizare (racordări, canale colectoare), maşini abandonate sau parcate neregulamentar, refacerea străzilor şi aleilor, salubrizarea străzilor, toaletare copaci şi întreţinere gard viu, ordine publică, solicitare locuinţă, revendicări în baza legii 10, comerţ ambulant, probleme de mediu sau ajutor social, respectiv ajutor de urgenţă”, sus­țin reprezentanții Primăriei. În plus, aceștia dau asigurări că este o aplicaţie foarte uşor de folosit. Doritorii nu trebuie decât să acceseze adresa http://mycity.primariaarad.ro de pe dispozitivele mobile din dotare, să completeze datele pentru o nouă sesizare (nume, prenume, adresa e-mail, telefon, tip și descriere problemă, locație pe hartă) și să aștepte soluţionarea sesizării făcute. Angajații Primăriei mai anunță că sesizările depuse și nesoluționate sunt vizibile pe hartă pentru o perioada de maxim 30 de zile de la data depunerii,  iar cele soluţionate sunt vizibile pe hartă o perioadă de cinci zile de la data soluționării.
„Este una dintre acele aplicaţii care definesc un oraş Smart. Această aplicaţie vine şi în sprijinul administraţiei, în sensul în care administraţia locală lucrează cu societăţi care prestează anumite servicii. Dacă aceste servicii nu sunt calitative sau nu sunt făcute la timp, Primăria Municipiului Arad este blamată. În realitate vina aparţine societăţii care trebuia să presteze respectivul serviciu. Vreau să ştiţi că această aplicaţie va fi foarte utilă, mai ales în caz de fenomene meteo extreme, când autorităţile locale vor trebui să aibă reacţiii rapide“, afirmă primarul Gheorghe Falcă.
(L.Ș.)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.