Începând de vineri, 03.12.2021, la intrarea în Primăria Municipiului Arad, este afişat documentul privind: „Proiect de hotărâre cu privire la aprobarea ajustării tarifelor pentru serviciile prestate de SC Târguri Oboare și Piețe SA Arad”. Până la data de 22.12.2021, la registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document. Proiectul de hotărâre poate fi consultat începând cu data de 06.12.2021, pe pagina www.primariaarad.ro  secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri. De asemenea, acesta poate fi găsit în format fizic  și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, joi între orele 08:30 – 17:30, vineri între orele 08:30 – 14:00. Cei interesaţi pot solicita în scris şi pot primi copii contra cost după aceste acte. În linii mari, tarifele de rezervare a unei mese vor fi majorate cu circa 10%, față de cele actuale.

Recomandările redacției