Reprezentanţii E.ON Energie anunţă că, începând de luna aceasta s-au schimbat numerele de telefon care pot fi folosite de clienţii companiei pentru a apela Serviciul Clienţi. Astfel, noile numere de telefon care pot fi apelate gratuit, din orice reţea de telefonie, sunt 0800 800 366 şi 0800 800 900. „Informaţiile generale despre serviciile de furnizare gaze naturale şi electricitate sunt disponibile non stop, prin intermediul robotului telefonic. Numerele 0801 000 366 şi 0801 000939, a căror apelare era contra cost, nu mai sunt valabile. Din luna noiembrie a acestui an, compania E.ON Energie România pune la dispoziţia clienţilor săi numere de telefon de tipul TelVerde, apelabile gratuit, non stop, pentru a obţine informaţii generale legate de activitatea de furnizare. Astfel, fără costuri şi fără a interacţiona cu operatorul call-center, consumatorii pot transmite indexul de consum gaze naturale sau energie electrică pentru opţiunea de autocitire, pot afla informaţii despre încheierea contractului de furnizare, tarifele aplicate, canalele de plată a facturii sau adrese utile. Pentru informaţii specifice, referitoare la situaţia contului, plăţi înregistrate, deconectări/reconectări, valoare ajutor de încălzire pentru sezonul rece sau pentru alte solicitări, consumatorii pot apela noile numere de telefon 0800 800 366 şi 0800 800 900, de luni până vineri, între orele 08.00-20.00”, se arată într-un comunicat de presă al companiei. De menţionat că rămân în continuare valabile numerele 0265 200 366 şi 0235 305 555, apelabile la tarif normal, din toate reţelele de telefonie.

Recomandările redacției