Reprezentanţii Direcţiei de Dezvoltare şi Asistenţă Comunitară Arad (DDAC) anunţă că titularul ajutorului social şi a alocaţiei de susţinere a familiei are obligaţia de a depune, până la data de 9 noiembrie (la dosarul de ajutor social şi la dosarul de alocaţie pentru susţinerea familiei), cererea şi declaraţia pe propria răspundere (formatul nou) privind componenţa familiei şi veniturile realizate de membrii acesteia. Acest lucru se va face în conformitate cu prevederile Legii nr. 416/2001, privind venitul minim garantat, cu modificările şi completările ulterioare şi a Legii nr. 277/2010, privind alocaţia pentru susţinerea familiei. „Solicitarea noastră se bazează pe modificarea actelor normative menţionate mai sus. Neîndeplinirea de către titularul ajutorului social şi a alocaţiei pentru susţinerea familiei, a obligaţiei sus-menţionate, atrage suspendarea dreptului la ajutor social, şi a alocaţiei pentru susţinerea familiei începând cu luna următoare celei în care s-a constatat neîndeplinirea obligaţiei, prin dispoziţie a primarului”, a declarat Erika Stark, director executiv al DDAC Arad.
(C.U.)
A1 277
Un pieton a murit pe DN7, la Șimand
citește mai mult »