Inspectoratul Școlar Județean Arad anunţă organizarea concursului pentru ocuparea funcțiilor vacante de director și de director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Arad.  Astfel, Consiliului de Administrație al Inspectoratului Școlar Județean Arad în ședința sa din 14.09.2021 a aprobat lista funcțiilor vacante de director și de director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat din județul Arad pentru care se organizează concurs. La nivelul județului Arad sunt scoase la concurs 141 de posturi de directori și directori adjuncți. Proba scrisă va fi pe 15 octombrie, iar  numirile directorilor vor fi făcute la finalul lunii decembrie. Calendarul după care se va desfășura examenul este :

-15-26 septembrie – Depunerea dosarelor de înscriere la proba scrisă pe platforma informatică dedicată.

 

27-29 septembrie – Evaluarea dosarelor de înscriere.

 

30 septembrie – Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor.

 

1 octombrie – Depunerea solicitărilor de analiză a cauzelor și remedierea eventualelor erori la

etapa de înscriere în platforma informatică.

 

4-6 octombrie – Remedierea eventualelor erori la etapa de înscriere.

 

7 octombrie – Afișarea listei candidaților admiși la evaluarea dosarelor.

 

8 octombrie – Stabilirea centrelor speciale de desfășurare a probei scrise.

 

13 octombrie – Repartizarea candidaților pe centre.

 

15 octombrie – Desfășurarea probei scrise.

 

15 octombrie – Afișarea rezultatelor la proba scrisă.

 

15 – 17 octombrie – Depunerea contestațiilor la proba scrisă.

 

18 – 20 octombrie – Soluționarea contestațiilor la proba scrisă.

 

20 octombrie – Afișarea rezultatelor finale la proba scrisă.

 

21-27 octombrie – Înregistrarea opțiunilor candidaților pentru unitatea la care candidează și

depunerea documentelor pentru unitățile de învățământ care necesită avize

suplimentare.

 

28-29 octombrie – Transmiterea solicitărilor de desemnare a membrilor comisiilor de interviu din partea consiliilor profesorale, autorităților locale și companiilor/universităților.

 

1-10 noiembrie – Constituirea comisiilor pentru proba de interviu.

 

12 noiembrie – Publicarea graficului de desfășurare a interviurilor.

 

15 noiembrie – 8 decembrie – Desfășurarea probei de interviu.

 

16 noiembrie – 10 decembrie – Depunerea și soluționarea contestațiilor la proba de interviu.

 

13 decembrie – Exprimarea opțiunilor candidaților declarați admiși pentru mai multe

funcții/unități de învățământ.

 

14-17 decembrie – Consultarea grupurilor parlamentare/reprezentanților cultelor religioase si obtinerea avizului motivat.

 

17 decembrie – Validarea rezultatelor finale.

 

20–22 decembrie – Emiterea deciziilor de numire (cu aplicare de la 10 ianuarie 2022).

    ISJ Arad precizează că toată documentația necesară organizării și desfășurării concursului pentru ocuparea funcțiilor de director și director adjunct din unitățile de învățământ preuniversitar de stat se regăsește postată pe Forumul public al Inspectoratului Școlar Județean Arad.

 

          

 

     

Recomandările redacției