La transparență este afișat un proiect de hotărâre privind Regulamentul de desfășurare a activităților    comerciale și al piețelor în municipiul Arad. Astfel, până la data de 13.10.2021, la Registratura Primăriei Municipiului Arad, cei interesaţi pot depune în scris recomandări, sugestii şi opinii privind acest document. De asemenea, proiectul de hotărâre poate fi consultat începând, pe pagina www.primariaarad.ro secțiunea Activități normative – Transparență decizională – Proiecte de hotărâri, dar și la Serviciul Relaţii cu Publicul, camera 5, luni marți, miercuri între orele 08:30 – 15:30, jo -i între orele 08:30 – 17:30, iar vinery, între orele 08:30 – 14:00. Proiectul este și rodul unor  consultări avute cu reprezentanții HoReCa, de la începerea pandemiei de COVID-19, dar și a discuțiilor avute cu comercianții de-a lungul anilor. „Din acest motiv a apărut necesitatea realizării unor modificări în Hotărârea Consiliului Local al Municipiului Arad nr. 192/2017 cu modificările și completările ulterioare“, spun reprezentznții administrației locale. Mai trebuie adăugat că majoritatea modificărilor se referă la activitatea pe terase, deoarece situația actuală a dus la mutarea multor din activitățile de alimentație publică din interiorul restaurantelor în exterior. Totodată prin mutarea activității pe terase au apărut și problemele legate de necesitatea reglementării din punctul de vedere al respectării ordinii și liniștii publice. „Prin regulamentul propus în proiect s-au ținut cont de toate aceste solicitări“,spune municipalitatea.

Recomandările redacției