Prefectura trece „pe online și corespondență” până la debutul lui noiembrie

0
222

În contextul situației epidemiologice existente, până la data de 09 noiembrie 2021,  Instituția Prefectului – Județul Arad suspendă activitatea de audiențe, relații cu publicul, registratură generală și apostilare a actelor oficiale.

   Activitatea de primire în audiență se va desfășura numai în cazuri cu un caracter deosebit, raportat la situația prezentată de către solicitant, cu respectarea prevederilor OMAI nr. 33/2020.

   Cetățenii și instituțiile publice se pot adresa Instituției Prefectului- Județul Arad prin alte mijloace de comunicare decât prezentarea la sediul instituției, respectiv prin e-mail ( [email protected]), fax (0257-280121 sau 0257-253877) sau poștă (Instituția Prefectului – Județul Arad, Municipiul Arad, Bulevardul Revoluției, nr. 75, Județul Arad).

    Persoanele fizice care doresc apostilarea actelor oficiale vor depune documentele doar prin corespondență cu îndeplinirea condițiilor prevăzute la art. 8 din Instrucțiunile M.A.I. nr. 82/2020 privind organizarea și desfășurarea activității de eliberare a apostilei pentru actele oficiale. Legea spune că „Solicitanții pot depune documentele și prin corespondență, dacă sunt îndeplinite următoarele condiții:a.Actul pentru care se solicită eliberaea apostilei este însoțit de documentele prevăzute la art. 6 și 7; b.Documentele sunt transmite printr-un serviciu de curierat rapid, cu confirmare de primire; c.Contravaloarea cheltuielilor ocazionate de transmiterea actului și a apostilei către solicitant sunt suportate de către acesta”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.