Pentru limitarea riscului de răspândire a infecției cu Coronavirus, primarul

Călin Bibarț a dispus decalarea programului de lucru al angajaților Primăriei Municipiului Arad, la recomandarea Comitetului Local pentru Situații de Urgență. În acest context, a fost revizuit și programul de desfășurare a activității de relații cu publicul. În perioada 13.03.2020–31.03.2020 acesta va fi următorul:

Luni – Joi: 8.30 – 12.00; 15.00 –17.00. Luni- Vineri: 8.30 –12.00

Serviciul Informare Cetățeni

Marți și Joi: 9.00 –12.00. Direcția Edilitară: Serviciul Transport Local,

Autorizare Activităţi Economice: Luni – Joi: 8.30 – 12.00; 15.00 –17.00

Vineri: 8.30 –12.00.

Direcția Venituri .Luni – Joi: 8.00 – 17.00;Vineri: 8.00 –14.00

Serviciul Evidență și Administrare Domeniul Privat: Marți: 8.00 – 11.00;

Joi: 14.00 – 16.00.

Serviciul Fond Locativ : Marți: 8.00 – 11.00; Joi: 8.00 – 11.00

Biroul Cadastru Intravilan și Carte Funciară: Marți: 8.00 – 11.00; Joi: 14.00 – 16.00; Luni – Joi: 8.30 – 12.00.

Spațiale, Evidenţă Construcţii: Luni-joi: 15.00 –17.00; Vineri: 8.30 –12.00

Secretar general al municipiului; Serviciul Agricol: Luni – Joi: 8.30 – 12.00;

15.00 –17.00; Vineri: 8.30 –12.00

Biroul Cadastru Extravilan, Fond Funciar: Luni – Joi: 8.30 – 12.00; 15.00 –

17.00; Vineri: 8.30 –12.00.

Serviciul Public Local Comunitar de Evidența Persoanelor: Luni – Miercuri: 8.30 –16.30; Joi: 8.30 – 18.30; Vineri: 8.00 – 14.00.

Primăria solicită cetăţenilor ca, în măsura posibilităţilor, să utilizeze

și alte mijoace de comunicare, respectiv: poșta electronică (pma@primariaarad.ro) sau corespondență (310130 ARAD,

Bulevardul Revoluţiei nr. 75, jud. Arad). Informații suplimentare se pot obține și telefonic, apelând 0040-257-281850

sau numerele de fax: 0040-257-284744 și 0040-257-253842.

Eventualele sesizări pot fi făcute prin intermediul aplicației MyArad sau via email la adresa sesizari@primariaarad.ro

Deasemenea, pe pagina de internet a Primăriei Municipiului

Arad, www.primariaarad.ro, cetăţenii au la dispoziție Platforma Online de

Comunicare, prin intermediul căreia se pot : Depune online declarațiile de impunere pentru clădiri, terenuri, mijloace de transport și panouri publicitare; Consulta documentele emise de organul fiscal local; Obține în format electronic certificatul de atestare fiscală; Efectua plăți online pentru obținerea autorizației de acces în oraș a mijloacelor de transport de tonaj greu; Plăti impozite, taxe și amenzi datorate organului fiscal local; Consulta stadiul cererilor depuse; Depune petiții online.

Recomandările redacției